turuncubalon Es durumuyla Mersin’e atandım kizlar okulum Urfa’da ilişik kesme için vekalet veeceegim arkadaşıma .Vekalet verme süreci nasıl kizlar ilk defa yapacağız .Sadece notere gidip arkadaşımızın TC sini verip halledebiliyor muyuz ? Bilenler yazabilir mi