turuncubalon Es durumuyla Mersin’e atandım kizlar okulum Urfa’da ilişik kesme için vekalet veeceegim arkadaşıma .Vekalet verme süreci nasıl kizlar ilk defa yapacağız .Sadece notere gidip arkadaşımızın TC sini verip halledebiliyor muyuz ? Bilenler yazabilir mi
Mihranimmm turuncubalon okuldan gerekli evrakları alıyorsunuz, notere gidip vekalet verip o evraklarla birlikte yolluyorsunuz.Notere söylediğinizde onlar hallediyor zaten..arkadaşınızin kimlik bilgileri yeterli.
turuncubalon Mihranimmm canım okuldan hangi evraklar alınıyor , müdür bey hiç böyle bişey söylemedi.Simdi urfadan müdüre evrak mi kargolatmam lazım.bide bu vekalet 1 günlük mu alınıyor