İyi akşamlar herkese bebegim 22 aylık tuvalet egitimi verdim 2 ay oluyor hic bir sekilde bez kullanmıyoruz. 1.5 aydır sehir dısına cıktık defalarca ona ragmen hep çişi geldiğinde söyledi altına kaçırma veya herhangi bir yere yapma durumu olmadı ama 2 haftadır sanki bir sey oldu kakasını söylüyor tuvalete gidiyor yapıyor ama çişini ben götürmeyim söylemiyor ben götürürsem yapıyor götürmezsem altına yapıyor neden böyle oldu acaba