Tombikdonerartikcokpahali Arkadaşlar doğum günümüz vardı 17 sinde yapamadım maaleswf şimdi bir kaç akrabamız yap diye ısrar etti. Bu pazar yapicam inşallah 🥹 var mı konsept olarak bu olsun diyoruz kendimiz yapicaz balonlarjni falan uygun olursa sevinirim
Deletedmom_114 Tombikdonerartikcokpahali doğum günü kutlu olsun Ben yeğenime bunu almıştım fiyat biraz pahalı size uyarmı bilmiyorum https://ty.gl/84hyl35r88
Irmakmelegim Tombikdonerartikcokpahali elimde unicornlu var elbise benim grrcen sene kziim 1 yaşta dogum gunun de giymişti ama kalıbı geniş kızım şuan 11.5 kg 87 cm giydirmistim geçen gün bayağı oldu tam oldu kızınız zayıf sa olur
Irmakmelegim Tombikdonerartikcokpahali Bu kızımın 1.yas haliydi elbiseyle şuan kızım uyuduğu için atamam ama yarın giyilmemis halini çekip atarim
Deletedmom_114 Tombikdonerartikcokpahali Dolap’ta keşfettiğime bak! https://link.dolap.com/ixouv Bunun fiyatı uygunmuş güzel Buda aklınızda olsun satıcıyla bir görüşürsünüz
Tombikdonerartikcokpahali Deletedmom_114 qaaayyyyyy bayildimmm 🥰 çok teşekkür ederim kenarda kalsın burdakilere de bakayım en başa onu koydum ama
Tombikdonerartikcokpahali ugrakyagiz çok güzel olmuş elinize sağlık ama büyük duemus gibi biraz bize de böyle mi dhrud