Merhaba arkadaşlar, 1 aylık bebeğim benden dolayı üst solunum yolları enfeksiyonu geçiriyor. Benden bulaşmış yani ben hasta olunca o da oldu. Ateşi yok hapşırıyor, öksürme de günde 3 kere falan. Kakasının rengi sarı normal yani. Doktora gittim antibiyotik verdi kullanmak istemedim daha çok küçük bebek. Serum fizyolojik kullanıyorum. Sizin öneriniz ne olur ? Ben ne tüketmeliyim. İstanbul Avrupa yakasında da bildiğiniz iyi bir çocuk doktoru varsa yazar mısınız ?