-ArheZ- Ccyyln benim bebeğim 4 aylık onun da vücudunda özellikle kollarında büyüklü küçüklü bu şekilde döküntüler oluştu ben isilik sanmıştım ama alerjik dedi doktorumuz. Eğer geçmiyorsa bir doktora gösterin isterseniz emin olmak için.
iremnazshn Ccyyln merhaba şu an aynısı oldu butun vucudu bu sekilde yüzünde de cıkmıstı söndü. kolları ve bacaklarında cıkıyor sonuyor sürekli sizin yazalı 1 sene olmuş ama nasıl geçmişti acaba neye alerjisi varmış
bzbz iremnazshn benim de kızım 1.5 aylık bizde de oldu hala devam ediyor ama böyle değil egzama gibi bizim ki alerji doktoruna götürdük test verdik negatif cıktı ama anlamadık hala bişey
Ccyyln iremnazshn el ayak ağız hastalığı dedi doktorumuz ilaç falan vermedi kendiliğinden geçti inşallah sizin de geçer
Ccyyln bzbz el ayak ağız hastalığı olabilir mi acaba benim kızımdaki oydu ve kendiliğinden geçti çok şükür. İnşallah sizindi de geçer