9 ay önce normal Doğum yaptım bebeğim 4 buçuk aylıkken spiral taktırdım 3 ay boyunca ara kanamalarım oldu düzgün adet göremedim. 7 buçuk aylıktı kızım geri çıkarttırdım ama hala kanamam var ya ara kanamam da oluyor adet kanaması da oldu bu sefer ama ay boyu kanama oluyor resmen afedersiniz ama temiz kan geliyor adet kanı böyle daha koyu renk olur ya bu bildiğimiz kırmızı bişey çıkmasından çok endişeleniyorum yarın randevum var ama yazmak istedim başına gelen vardır belki diye