momandbabye Doğum yapalı 4 ay olacak bebeğimi bir ay emzirebildim almadı hep sağarak verdim göğsümü reddediyordu gitgide sütüm de azaldı şu an damla damla ya geliyor ya gelmiyor bu saatten sonra gelme imkanı var mı humana çayı içiyorum belki faydası olur diye
Kbrascioglu Bende aynı sorunu yaşıyorum 42 günlük bebegim git gide sütüm azaliyo 150 ml ye kadar çıkan sütüm şuan 25 ml bile gelmiyo tamamen kesilicek sanırım ne yapicam.bilmiyorum
heygorl Kbrascioglu Sağmakla bebeğin emmesi aynı değildir. Çıkan cc sütünüzün az olduğunu göstermez. Siz emzirmeye devam edin çişli bez takibini ve kilo alımını takip edin
Htckbra0716 Bol bol su içip hurma yemenizi tavsiye ederm. Birde rezene çayı çok iyi geliyor ama sallama çay olan rezene değil. Aktardan rezene tohumu alıp onu demleyerek için. İnşallah faydası olur 🤲🏻
momandbabye Htckbra0716 İnşallah emzirmenin verdiği o güzel hissi ben de yaşamak istiyorum içimde kaldı 😔 rezene almıştım tekrardan içeyim faydası olur umarım
Livabz momandbabye bulgur pilavi yeyin bol bol Yesil sogan yeyin yanin sút yapar caydan daha faydali emzirin gelir sútúnúz