Mucizemm344 Anneler herkese iyi akaşamlar.Kızımı parkta kedi tırmaladı.Direk sabunlu suyla yıkayıp hastaneye götürdüm kuduz aşısı oldu ve 3 doz daha var.Aşı oldu yan etkileri ne olur.Bide aşı olduğu halde birşey olmaz deme
Zuzua Bi yan etki olmadi bizde. Suana kadr bi sikintida cikmadi sukur. İyikide gotrmussunuz onemsememezlik yapmamissiniz. .