Merhaba arkadaşlar. finish markasının yaptığı son reklama göre türkiye 20 yıl sonra su fakiri olma tehlikesiyle karşı karşıya. Ki bu süreç daha kısa bile sürebilir zira su kaynaklarımızı gereksiz kullanıyoruz.
sadece bulaşıkları sudan geçirmeyi bırakarak bile su israfının ciddi ölçüde önüne geçilebilir.
çocuklarımızın geleceği için onlara daha güzel doğa çevre bırakmak için en azından bulaşıkları sudan geçirmeyelim.