Mtzzeynep Deletedmom_65 o kadar çok yok ama evet delik delik önce bir tane vardı sonra dedim yavruladı sonra yine oldu. Ne kadar sürede oluyor bilmiyorum ama ağrı falan yok o yüzden fark etmiyorum.
Deletedmom_65 Mtzzeynep aynen bendede öyle minicik bişey vardı şimdi bu kadar ilk çıkarken bı ağrı olmuştu şimdi filan hiç ağrı yok
Zuzua Bende buna benzer kucukken vardi. Saydikcaa cogalir derlerdi . . Adi biraz garip ama . Tavukgotu hastaligi diye yaz internete bi bak canm.