bebevanne Doktora danışacağım tabi ama belki doktoruna soran bilgi almış olan anneler vardır aramızda ? Bebeğim 3 aylık emziriyorum ama mama da alıyor sütüm az cildim saçlarım çok kötü durumda kolojen ve biotin hapı kullanabilirmiyim?
63_hulya_63 bebevanne ben kolojen içiyorum hap olaraktan dgl toz olanınindan içiyorum ,takip ettiğim bir prof.doktor vardı icebilirsiniz demişti bende içiyorum sütüm çok az ve gece de toplasan gün boyu 2 ,3 sefer anca emiyo
63_hulya_63 bebevanne naturagen marka kullanıyorum eğer kullanacaksanız en etkilisi toz olan bir marka olsun tozlar daha etkili .bebeğim 1 yaşında şuan kolojene oğlum 10 aylikken başladım düzensiz kullandım yani düzenli kullanmadım pek ama biara düzenli kullanıyorum
Haticemre12 bebevanne bildiğim kadarıyla takip ettiğim doktorlar önermiyor 😬 emziren anne üzerinde denemedikleri için zarar bilinemiyor maalesef. Bence riske atmayın