sultannisaa benim kızımda 18,5 aylık yürümeye başladı dediğin gibi uzun süredir hep ayakta duruyor hem sıralama falan yapıyordu ama bi anda yürüdü. Bi de böyle şeylere inannır mısınız bilmiyorum fakat ayak bağı diye bit şey var cuma günü onu yaptık çocuk yürümeye başladı