Beş aylık bebeğimle dördüncü aydan itibaren meme reddi yaşıyoruz. Doktor her emme de 90-100 cc içmesi gerekiyor diyor ama kızım üç dk emip bırakıyor asla 90 cc kadar içmiyordur ve doymadığını hissediyorum. Gece iki üç kere uyanırdı bu aralar en az beş altı kere uyanıyor. İki üç dk emdikten sonra ağlıyor memeyi itiyor ne yapmalıyım ? Hopluyorum şarkı söylüyorum ama nafile