Ankara’da yaşayan sevgili anneler. Bebeğim 3 aylık. Onunla trene (Sincandan(binip kızılaya kadar gitmek gezmek istiyorum fakat ağlar ve hemen acıkır diye cesaret edemiyorum. Her ortamda emziremem de. Mama vermiyorum sadece anne sütü. Nasıl yapmalıyım sizce?