Küçük oğlum 15 gündür öksürüyor bugün bir tık daha fazla öksürüyor geçiremedik wiks sürüyoruyorum odasına hava makinası kullanıyorum rahatlatıyor ama kesmiyor ne yazık kii sanırsam bu sene bütün çocuklarda varmış doktor öyle dedi ama verdiği ilaçlar hiç bir işe yaramadı doğal olarak ne yapabilirim