ecee_asyalina Arkadaşlar 8 gün önce nirmal doğum yaptım eriyen dikişin ipi düşer mi yani o ipi görebilir miyiz
Banu1zki ecee_asyalina benimde 20 gün olcak doğum yapalı siyahlar sarkıyolar uuzn uzun kendi düşücek dedi doktorum daha 1 tane düştü 1 ayı bulur iyileşmesi dedi bakalım bekliyorum bende tamamen geçmesini
Ilaydaam ecee_asyalina Bende normal dogum yapdim bir dikisim oldu 20 ci gün düşdü.Eriyenmi bilmiyorum ama
Kerem_k1 ecee_asyalina bende deri ip ile dikim olmuştu rengi ten rengi gibiydi. Taharet yaparken ipler elime geliyordu. 6 dikişim vardı. 40 günde hepsi düştü iyileşti yara. Batma evet oluyordu hatta kaşınıyordu ama ellememeye çalıştım birşey olursa diye korktum.
Zynnradm Evet canım kendiliğinden düşüyo ben de normal doğum yaptım yırtık oluşmuştu bende ve çok dikişim oldu ne kadar çok uzanırsan o kadar çabuk iyileşir demişti benim
ecee_asyalina Zynnradm peki düşmesine yakın batma hissi hissettiniz mi çünkü ped vs olduğu için altımızda
Ilaydaam ecee_asyalina Kesinliklee dartilma,batma oturamiyordum bile.2 ayliq bebegim ve hic bir şey kalmadi iylesdi.Bende 40 gune tamamen iylesdi