Selam kizlar oğlum 6 Ay 20 günlük 5.Ay tadıma başlamıştık.
Şuan 2 öğün vermeye çalışıyorum bı kahvaltı bı çorba fakat pütürlü inanılmaz reddiyor çorbayı içiyor.
BLW cesaret edemiyorum 2 disimiz var çok büyük koparıyor ama çok hevesli herşeyi kendi yemek istiyor.
Bu arada hiç emzik tutmadı biberon tutmadı mama kabul etmedi sadece memede besledim hala da öyle.
Kaşığı gördüğü an ağzını kapatıyor aynı zamanda reflü zaten ayına göre biraz minnak bu durum beni çok üzülüyor 🥺
Var mı böyle durum yaşayan önerisi tavsiyesi olan 🌼