Selam güzel anneler 🤗
Oğlum 1 ay 20 günlük, anne sütü ile besleniyoruz. 9 gündür kaka yapmıyor bu normal midir? Çocukları olan yakınlarım normal olduğunu söylüyor ama benim içim rahat etmiyor. En geç 2 günde bir kere kaka yapıyorduk 10 gün olacak yapmıyor. Gaz ilacına başlamamızla bi alakası olabilir mi? Yan etkilerinde de öyle bir şey belirtmiyor ama başka bi sebep bulamıyorum. Gaz ilacı işe yarayıp gaz çıkarmasına sebep oluyor ya ıkınma zorlama vs olmadıgı için yapmıyor olabilir mi? Yardımcı olabilir misiniz?😞