Beş aylık bebeğim ile dört aylıktan beri meme reddi yaşıyoruz bu aralar özellikle asla emmek istemiyor doktor doyması için 90-100 cc içmesi gerek dedi ama 20 cc falan ancak içiyordur. Tam doymadığı için gece çok sık uyanıyor önceden iki üç kere uyanırdı şuan en az beş altı kere uyanıyor. Sütüm mü gelmiyor diye düşündüm ama sütümde var iki dk üç dk emip bırakıyor zıplıyorum ayakta yürüyorum şarkı söylüyorum ama kendini itip ağlıyor ve kilosu neredeyse sınırda bir ay da sadece 150 gr falan aldı ne yapabilirim ?