Minikkuzum1011 O o çok sıkıntı geçmiş olsun. Ama korkarım ki antibiyotik içmeden geçmez. Birde bol su, pamuklu iç çamaşırı kullanın. Günlük ped asla kullanmayın. Şampuan sabun değmesin. Muhtemelen vücud direnci düştüğü için tekrarlar. Eşinizinde ilaç kullanması gerekiyor. Zaten dikkat ediyorsunuzdur ama bebeğin kıyafetleri ayrı yıkansın 🙏