Güzel anneler 4 yaşındaki oğlumun bacağında bi hafta arayla aynı yerden sivrisinekler ısırdı bi bacağında 8 10 kadar var aynı yerden iyileşip tekrar ısırınca acaba başka bişey olabilir mi diye düşünüyorum sizce vücudunda başka hiç bi yerinde yok kaşıntı yağıyor şişiyor kaşıdıkça