crnynr38 normalde bu aylarda gelişimi iyiyse gece beslenmesine gerek yok diyorşar bebekler için
Onların anne sütü kadar uykuyada ihtiyacları var ve bizim çocuklarımız uyumuyor
Ben deliriyorum
En önemlisi karar ver
Mesela bn kendi tarihimi belirledim
İlk 3 gün zor oluyormus ama sonra uyumaya başlıyorlarmış
Uykuya gecisde ve uykuda uyanıp istediğinde vermiyorsun
Çocugu uyutuyorsun duş aldır oda karanlık olsun beyaz gürültü veya pış pış aç
Uyut bebegi
Uyandıgında pat pat yap poposuna
Katılarak aglarsa gezdir
Sakinleştir geri yatır
1 hafta sonra yaptıgın herseyi bırakman lazım kendisi uyuması gerek her gecen gğn azaltacaksın yaptıklarını
Ama öncesinde tabiki
Düzeni olmalı bebegşn uyku saatleri belli olmalı
Gündüz uykusu iyi olmalı
Önce gündüz başla
Çünkü gündüz bile memede uyuyormuş
Gündüz uykusu düzelince geceyede başla