Ebrumom-07 Selam kızlar , 1 ay 18 günlük bebeğim var sütüm bitti yetmiyor günde 1-2 defa zor oluyor :( Mama önerisi verebilirmisiniz sağlıklı gaz yapmayan kilo aldıracak? Çok teşekkürler
Hbtn Ebrumom-07 1 ay 19 günlük bebeğim, hipp ve aptamil kullandım içerisinde Palm yağı olduğu için evolviaya geçtim. Hepsi iyi geldi kızıma ama mamayı deneyip karar vereceksiniz her mama her bebeğe yaramıyor
catmommy2 Ebrumom-07 aptamil prosyneo. Probiyotikli ve kilo aldıran bir mama. Kızımız çok seviyor 28 günlük. Benim de sütüm doyurmuyor ne yazık ki.
Themom_ Ebrumom-07 3 ay 29 günlük. Ama 4. Günden beri hipp kullanıyoruz benim sütüm ile sıkıntılar oldu doyurmadı, kesildi sonra yeniden geldi vs vs bir sürü sorunlar oldu. Yani 3 ay 15 gündür mama kullanıyoruz memnunum ☺️
Ebrumom-07 Themom_ çok teşekkür ederim ☺️ ini sütlerimiz çok okur geri gelirler hiç azalmazlar mamalarla uğrasmayız ☺️☺️
gktgsm Hipp kullandım kabız oldu aptamil kullandım kabızlığı devam etti bebelac golda geçtim şuan müthiş derecede iştahlandı sürekli yemek istiyo çok beğendi diye düşünüyorum kabızlığını da çözdü