Kızlar doğum yapalı iki ay 20 gün oldu ilk bir ay kanama vardı ondan sonra artık leklenmelerim başladı siyahımsı bir kan üç dört gün geliyor dört beş gün yok gene başlıyor bir buçuk aydır böyle ve gecmiycek sanırsam böyle olanınız var mi acaba bana yardımcı olur musunuz lütfen