Hayırli akşamlar canlar oğlum 11 ay 20 günlük doğduğundan beri guatir rahatsız ligi var ilaç kullanıyor hep devlete gidip randevu alıyorduk şuan alamıyorum özele gidicek şuan durumumda yok Gaziantep te yaşayıp kuzusu böyle rahatsız olup ta doktora giden var mı arkadaşlar bana hastane yada doktor onere bilir misiniz bilgi almam için