Dmtt06 biz 9 aylıkken başladık. Doktor hiç zorlamayın, zaten 1 yaşa kadar ana gıda anne sütü veya mama demişti biz de öyle yaptık. Ek gıdasını günde 3 defa açken teklif ettim, yemediyse mamasını verdim. O süreçte o yemezse bile mama sandalyesine koyup kendi yemeğimi onun karşısında yedim, ara ara da ona teklif ettim. Son ayda da ne yediysem oynaması için onun da önüne koydum. Pirinci bile altına örtü serip mama sandalyesinin üzerine 1-2 kaşık döktüm. Uzun bir süre o yemeklerle sadece oynadı, beni izledi falan. Sonra 9 aylıkken kendi isteği ile yemeye başladı. Şu an sebzesinden pilavına her şeyi yiyen, yemek ayırt etmeyen bir bebek çok şükür. Yani darlamayın ve üzülmeyin. Şu an onun temel besini zaten anne sütü veya mama. Bizimki 9 aylık olana kadar toplamda 1 kase bile yememiştir 🥹