Kızlar sokagimiz çok dar acayip yankı yapiyor çocuklar geç saatlere kadar top oynuyorlar bagiriyorlar. Bebeğimi uyutamiyorim . Uyarılarda da anlamiyorlar hatta anne babaları da destek çıkıyor kavga edecek duruma geldik . Babamlarla aynı binada oturuyoruz o da gece 4 te işe gidiyor . Dün camdan seslenip uyardı çocukları hemen babaları karşılık verdi pek tekin kişilerde değiller açıkçası başımıza bela almak istemiyorum. Çocuklar oynasın ona bişey demiyorum çocuktur bu ama belli bir saatten sonra kimi ise gidecek kiminin hastası var kiminin bebeği var saygı duymaları railelerin çocukları uyarması lazım. Bugün yine aynı durum top oynamiyorlar 7 8 çocuk toplanmış bağırıp duruyorlar