Bebeğim 24 günlük nerdeyse 20 günü sancıyla geçti doktora götürdük kolik olmuş ne yapsam fayda etmiyo eşimin desteğiyle bi nebze de olsa rahattım kucağına alır ısınır uyur du fln bugün eşim başka bi şehire çalışmaya gitti ailemin yanına geldim bende bugün içinde resmen 20 sene yaşlandım ya sizde de böyle mi bi ben mi boyleyim