Eskiz25 Storymoon güzellik merkezinde yüz bölgesi için lazere başladım aynı zamanda evde kendime ait lazer cihazım var. Güzellik merkezinde 15 günde bir seansa çağırdılar lazerden 7 gün sonra evde kendi cihazımla lazer yapsam herhangi bi sakıncası olur mu
Aria4 Eskiz25 estetisyenim kullandıgınız cihaz ıpl ise eğer kılları uyutabilir merkeze danışmanız daha iyi olur
Eskiz25 Aria4 güzellik merkezinde kullandıkları cihazın ismi elegancy buz lazer dediler bana ama siz biliyor musunuz bu makineyi orijinal buz lazer mi yoksa ıpl cihaz mı
Aria4 Eskiz25 duymadım açıkçası ama eğer bir cihaz ıpl ise bitirmez sadece uyutur yani boşuna gitmiş olursunuz evde yaptığınızda aynı olur oyuzden bi sorun merkeze