pnry22 Herkese merhaba. Persentil değerinden bişey anlamadım. Kızım şuan 70.2 cm boyu kilo 7740 baş çevresi 44.4 Herhangi bir sorun var mı acaba nasıl bakmam gerekiyor kafam takıldı. Ve bu perssntil değeri çok mu önemli ?
hunilimomm pnry22 aşağıda bebek takip uygulamasına bakın orda boy kilo yazıyor oraya tiklayip orda ki tabloya bakın benim kızım 10-25 arası hangisine bakicam bende bilmiyorum 1 yaşında 8 kilo 72 cm baş çevresi 45 di sanırım
Elifterzii pnry22 Duzenli kontrollere goturuyorsaniz e nabizda persentil tablosuna bakabilirsiniz. Orada hangi durumda gelisme gosterdiği gozukuyor
Deletedmom_62 pnry22 persentilde şuan 3 te yani 100 bebekten 3 ü ile aynı kiloda biraz minyon bir bebek ama olsun sağlıklı olması önemli benimki de minyon
Sedaalya pnry22 doğduğu kiloda çok önemli. Büyüme eğrisine bakılıyor persentil tablosunda. Şimdi ne desem yanlış söylemiş olurum
pnry22 Sedaalya ben ilkadımlarin otomatik hesaplamasına baktım persentil değerinin altında yazıyor. Benim kızım 36 haftalık 2560 kg doğdu
Yasirefeninannesi hunilimomm en alta inin orda Yazı var mesela benim oğlum 12 aylık ortalama değerde 50 de
Yasirefeninannesi Bende Googledan baktım 1 yaş persentil tablosu diye 76 cm boy ortalama diyor erkek bebek
hunilimomm Yasirefeninannesi benim kız boy kilo olarak 10 persentil gözüküyor ama 25 e bakınca da arada bir kaç cm var hangisi bilmiyorum 😂 doğru
pnry22 Elifterzii düzenli kontrollere gidiyor her ay kontrolü var. E nabızda bulamadım nerde yazıyor acaba ?
pnry22 Elifterzii e nabızda buldum ona göre kilo iti baş çevresi iyi ama böyle düşük kaldı. Ama şuna var boy için eşimde bende uzun değiliz öyle. Benim bot 1.63 eşim 1.68 çocukta çok uzun olmaz muhtelemen
pnry22 Deletedmom_62 doktorumuz söyledi minyon bir bebek diye. Ama hani boyu kısa olucak anlamına gelmiyor dedi. Çünkü bizde çok uzun insanlar değiliz. Eşim 1.68 ben 1.63. Büyüyünce boyu 1.60 olsun yeter 😂 şaka bir yana sağlıklı çok şükür önemli olan o