Tazeanne109 of bizim de başımıza bu dert var. Bir yıldır oturuyoruz. Bir sitenin kapıcı dairesinde. Ev sahibi site yönetimi görünüyor. İki ay önce %320 zam istedi.ama dairenin hangi blokta olduğunu kaçıncı katta olduğunu kapı numarası ne olduğunu dahi bilmiyor ama zam istiyor. Olmaz dedik.Taahhüdname var dedi. Mahkemede görüşürüz dedik. Baktık bize verdiği taahhütname de tarih yok. %25 zam yapıp kalmaya devam ettik. İki ay geçti üstünden bugün tebligat geldi. Bakalım neler olacak