Iremnurr_mms_34 kızım o zaman bezliydi.Sabaha karşı popom kaşınıyor diye uyaniyor bir oldu iki oldu Allah Allah diyorum bu ne bez mi sıkıyor isilik mi olmuş derken flaşı açıp baktım poposuna beyaz beyaz ip gibi şeyler var sonra yıkadım yatırdım rahatladı.Anneme anlattım kardeşimde olmuştu sanırım öyle hatırlıyorum hepimiz ilaç kullanmistik.Neyse sonra tuvalet eğitimine başladık bu sefer lazımlığa yaptığı için dikkat etmeye başladım ve şok gördüm.Sağlık ocağına gittik.Evde kim varsa hepimize ilaç verdi.Elleri sık sık yıkamak tırnak uzatmamak çarşaf yorgan 60 derece yıkama gibi şeyleri zaten yapıyorduk ama baya dikkat ettik bir süre.Zaten ilaçtan sonra şikayetler azaldı.6 ay sonda sanırım tekrar hatırlatma dozu olarak yine ailecek ilaç kullandık.Gecti çok şükür