Busraakkaya
Tüm doktorları gezmiş biri olarak yoruma geldim
Ersin Gözkeser ilgili açıklayıcı evet ama asla erişimini alamıyorsunuz hatta odasını aradığınızda bile sekreterini geçip kendisiyle konuşmanız imkansız o yüzden ben pek hoşlanmamıştım doktora sormam gereken şeyler oluyor asla telefona bile vermiyorlar.
Mehmet Emin Günel
Bence çok bilgili bir doktor ancak ne yazık ki iletişimi çok kısıtlı istediğiniz ilgiyi göremiyorsunuz
Mehmet Celaloğlu
Gittiğim en kötü doktordu diyebilirim iletişim kötü ilgisiz
Üniversiteye geçelim
İlyas Yolbaş
Bu da bayağı kötüydü ne sorarsan sor evham yapma çocuğu rahat bırak falan diyor
Müsemma Karabel
Yine aralarında en iyisi müsemma hoca ancak ona da yoğunluktan ulaşmak biraz zor oluyor ulaştığında da seni hatırlamıyor olması muhtemel, aylardır gidiyorum hala bebeği tanımıyor.
Memorial dicle hastanesinde dr orhan bey için çok iyi diyordular ama ben gitmedim