Herkese iyi akşamlar. 22 günlük bebeğim var maalesef 4 günlükken fototerapi aldık. Sarılığı geçsin diye o günden beri çok sık emzirmeye dikkat ediyorum. Sarılık değerlerimiz çok şükür düşmeye başladı ama bende hala çocuğum doymuyor mu anksiyetesi var. En başta meme, sağdığım süt ve ara ara mama veriyordum şu an sadece meme emip 2 3 saat uyuyor. Sizce sadece meme yetiyor mudur? 1 aylığa yakın bebekleri ne sıklıkla beslemek lazım. Sadece meme yetiyor mudur yoksa extra sağıp takviye yapmalı mıyım?