Merhaba anneler ; bebeğim 4. Aydan sonra anne sütü almak istemedi mama ve az miktarda ek güya geçiş süremiz oldu suanda 7 aylık öğün şeklinde ek gıdamızı alıyoruz mama takviyeli fakat gece 10 dan 6 ya kadar kesintisiz uyuyor gece beslenmesi gerekmez mi kalkıp mama yapıyorum yemiyor daha çok uykusu açılıyor bende artık bıraktım ama düşünmeden edemiyorum sizde durumlar nedir