Ben sabah peynir, lor peyniri, ceviz, pekmez eziyorum ıhlamur kaynatıp eziyorum bide bazen bebe bisküvisi koyuyorum pekmez tatlı olunca kahvaltısını güzel yiyor. Çorba yaparken de buzluğumda bal kabağı var ondan ekliyorum tatlı tadı oluyo severek yiyo bide çorbayı sulu yapmıyorum biraz katı yapıyorum daha iyi içiyo