Kızım 4 aylık bugün ogleden sonra sürekli irkilmeye başladı sırt üstü yatirinca yapıyor(uyanıkken ), kucaktayken bsey yok . Neden böyle oldu nolur biri akıl versin. Yarın doktora gdcem geçmezse eşim yok bı oğlum daha var çok tedirginim nolur bsey diyin ya 🤦