ayazbebek_0 benim bebeğim de yapıyordu aynısını. Epey bi iki elinden tutup yürüttüm. Biraz daha dengesini kurduğunu fark ettikten sonra tek elinden tutmaya başladım. Sen artık büyüdün bak böyle yürüyebiliyorsun diye diye alıştı öyle yürümeye. Birkaç gün sonra da kendine güven geldi ve tek başına koltukların arasında yürümeye başladı. Eğer dengesini biraz sağlayabiliyorsa siz de tek elinden tutarak yürütüp cesaretlendirebilirsiniz