Bebeğim sekiz buçuk aylık oldu ve resmen huy değiştirdi. Sürekli bir mızmız kucağımdan inmek istemiyor. Ne iş yapabiliyorum ne başka birşey. Ek gıdasını bile zar zor hazırlıyorum o arada muhakkak mızıldanıyor. Sürekli gezmek istiyor evin içinde. Bu nedir böyle geçiyor mu bu süreç bitik haldeyim