Milanbebek Yeni anne olmanın heyecanı içerisinde 🥰bir çok bilgiden de muzdaribim. Memnun kaldığınız emzirme sütyeni (atleti) markası. Hatta dışarda giyim önerisi ( o kadar konuya yabancıyım :)
Tugbayildizz Milanbebek trendyoldan aldım ben Par Lingerie diye bir marka hem çok uygun fiyatlı hem aşırı iyi öneririm
Milanbebek Fadime17 Fadime17 e bebekten bende almıştım aşırı rahat hamileliğim boyunca hep onu giydim hatta. Fakat emzirirken beni zorladı sert geldi biraz