Kızlar eşim almış kavanoz mama +4 ay ve +5 ay ama üzerinde kapağı açılınca 24 saat sonra tüketin yazıyor kızım cuma günü 5 aylık olcak çocuk 24 saatte tüketebilir mi o kavanozu bana çok gibi geldi ya ne zaman versem kaç kaşık versem acaba kullanan varsa beni bi aydınlatsanız şimdi bilemem fazla veririm bi zarar olur felan ek gıdaya başlamadık henüz