Zeynepsare1603 Merhaba 1 aylık kızım var akşamları cok gaz sancısı çekiyor. Sab simplex gaz damlasi kullanıyoruz ama hiç faydası olmuyor. Daha etkili dediğiniz bir damla var mıdır ?
motherisbackk Zeynepsare1603 + biogaia mı başlasanız yanında acaba. Biz sab simplex ve biogaia kullanıyoruz iyi durumdayız
Ayfa1608 Zeynepsare1603 bigaia ve nurse Harveys ikisiyle bitirdik kolikliği. Sap simplex çok kötü etti bizi
Zeynepsare1603 motherisbackk beraberinde onu da deneyeyim o zaman 🙏 ilk kızımda sab simplex tek başına yeterli gelmişti ama her bebekte farkediyor gerçekten