Bebegim 4 ay 14 günlük gece uykulari iyidi 2 gündür sabaha kadar agliyo yarim saat bile uykusu yok beslenmekte isyemiyo karnindan garul gurul ses geliyo gazi var sanırım ama biten gaz tekrar edermi ay olarak büyük degilmi artık ne yapayım ne vereyim damla kullanmayı bırakali 2 ay oldu gece leri iyidi çünkü doğal bisi kullanabilirmiyim