Kızım 4 aylık bugün ogleden sonra ne zaman sırt üstü yatirsam sürekli sıçrıyor kıyafetine falan baktım bsey mi rahatsz ediyor diye bsey yoktu. Sırtına vs her yerine baktım acaba bsey mi ısırdı diye bseyde yok anlamadım neden böyle oldu varmı başına gelen . Yarına kadar devam ederse yarın gotrcem hastaneye . Sabahta bsey yoktu ya noldu smdi anlamsdim 🤦 4 ay 2 günlük bu arada 🥺