Ezell023 Kızlar bebeğim iki aylık ilk zamanlar olsa anlarımda göğüsümün ikisi de çatlak yara oluştu lanolin de kullanıyordum oysaki. Çok acı veriyor başka önerebileceğiniz bir şey var mi? :( hangi kremleri deneyebilirim veya doğal yöntemleri ??
Ezell023 Ayses o kremi en başından beri kullanıyorum ve kullandığım halde yara oldu ikisi de ve çok kuru kahverengi kısım kalkanla iyi gelebilir belki 🤦♀️
Queen19 Evicap e vitamini bana ınanılmaz işe yaradı cok yara oldu benımde 3 gunde gecırdı. Normalde agızdan alınan bır vitamin ama kapsulu patlatıp göğüs uclarına suruyosun kesınlıkle tavsiye ederim.
Queen19 Ezell023 evet ama mesela ben 2 saatte bır emzırıyorum dıye hem emzırınce suruyorum 2saat yetıyor. Gunde bır kapsul yeterlı oluyor