Kızlar gebeyken bilmeden geçtiğim oldu sonra ilk zamanlar yine geçtim AVM de. Yani toplamda 6-7 kez geçmisimdir. Sonra bir arkadaşım uyardı beni ben asla geçmedim deyince daha asla geçmedim de buna da çok takılıyorum bu ara. Normalde x-ray çantanızın konulduğu yer onda var radyasyon geçtiğimiz kapılarda yok deniyor ben de öyle biliyordum zaten o yüzden başlarda önemsemedim ama araştırınca çok kişi geçmemiş doğru bulmamış. Bunlardan geçip bebeği sağlıklı olan var mı ? Ya da bunlardan geçmek riskli miydi?