Snurdemir Merhaba hanımlar Bi forumda gördüm gelin beraber deneyelim (Hamile kaldığınız ay) + (yaş) -9 Sonuç tekse erkek çift ise kız Deneyen var mı? 😬
durukusunannesi_ Snurdemir sonuç tek çıktı ama benim kızım var 😂😂ben böyle şeylere inanmıyorum.Doğum haritasina bakan astroloji ile ilgili bir arkadaşım var ille bakalım dedi baktı oğlun olacak dedi ama tutmadı mesela
Dondurmalikahve Snurdemir Çift çıktı ama benim oğlum var hiç inanmıyorum sadece buraya yazmak için denedim 😂