Zynphyl Üsutmus olabilir. Ben yazin alanyada yasiyordum. 7/24 kilima calisiyordu. Bebeğim üsutmusdu ve bardak dolusu kusuyordu fışkirarak. Cok kusan bebekleri sol tarafa daha cok yatirmak lazim. Doktora goturdum herhangi birsey yok dedi. Ben de bir ay boyunca,sol tarafa agirlikli uyuttm onu. O sekilde gecti gitti. Tedirgin olma canim. Basinin altini biraz yujsek tut ve genelde sol tarafa yatir. Gecip gidecek. Tabi yine de doktora gorunmeyi ihmal etme.