Oğlum 24. Ayına yeni girdi. Göz teması iyi adına bakar işaret eder ortak dikkati çok iyi. Birkaç kelimesi var. Henüz konuşmuyor. Bizimle ve yeni tanıştığı bakıcıyla aşırı sosyal. Ama Mesela apartman önüne indiriyorum çocuklar oluyor onları izliyor ama katılmıyor, bazen kendi halinde koşturuyor kendi başka şeflerle ilgileniyor ya da başka yerlere gidiyor, normal mi sizce ? Bazen peşinden koşan bi çocuk olunca gülerek kaçıyor yakalamaç oynar gibi. Bugün de çocuklardan birine ondan büyük bi çocuğa aydedeyi gösteriyordu. Hep ben yönlendiriyorum oğlum hadi git bak abilerin yanına otur falan diye benim yönlendirmemle yapıyor ama kısa sürüyor. Çocuğu böyle olan var mı açılıyorlar mı sonradan ?